هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶
خانه » تبليغات » ترجمه مقالات » دانلود ترجمه مقاله ایجاد حداکثر توان عصبی – عضلاتی

دانلود ترجمه مقاله ایجاد حداکثر توان عصبی – عضلاتی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله+دانلود: 0d9f3-icon-download27برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با  فرمت word  با قابلیت ویرایش،  کلیک کنید.
عنوان انگلیسی مقاله+دانلود: 0d9f3-icon-download27برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf  کلیک نمایید.

Developing Maximal Neuromuscular Power

ترجمه مقاله ایجاد حداکثر توان عصبی – عضلاتی.

عنوان انگلیسی مقاله: Developing Maximal Neuromuscular Power
عنوان فارسی مقاله: ایجاد حداکثر توان عصبی – عضلاتی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۲
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

چکیده ترجمه:
این مجموعه بررسی ها، تمرکزش را بر روی مهمترین نفش عصبی- عضلاتی در بسیاری از تمرین های ورزشی قرار می دهد که عبارتند از: توانایی برای ایجاد حداکثر توان ماهیچه ای می باشد. بخش۱، که در ارتباط با موضوعات جدید طب ورزشی منتشر شد، تمرکزش را بر روی عواملی قرار می دهد که حداکثر تولید توان را تحت تاثیر قرار داده در حالی که بخش ۲  به بررسی کاربردهای عملی این یافته ها با مد نظر قرار دادن تحقیقات علمی مربوطه به افزایش برنامه های تمرینی می پردازد که به موثرترین روش، تولید توان حداکثر را بالا می برد. توانایی برای ایجاد توان حداکثر در طی توانایی های حرکتی پیچیده دارای اهمیت برجسته ای برای عملکرد ورزشکاران موفق در بسیاری از ورزش ها می باشد.
مسئله مهمی که دانشمندان با آن روبرو می باشند، گسترش برنامه های تمرینی موثر و کارامد می باشد که باعث بهبود تولید توان حداکثر در حرکات فعال و چند مفصلی می باشد. چنین تمرین هایی به نام تمرین قدرتی با در نظر گرفتن اهداف این بررسی می باشد. اگرچه تحقیقات بیشتری به منظور دستیابی به درک بیشتر تکنیک های تمرینی بهینه برای ایجاد توان حداکثر در حرکات خاص ورزشی و پیچیده و مکانیسم های دقیق متناسب، مورد نیاز می باشد، چندین نتیجه کلیدی از این بررسی حاصل می گردد. ابتدا اینکه، ارتباط بنیادینی بین استقامت و توان  وجود داشته، که نشان می دهد فرد بدون اینکه درابتدا دارای نسبتا قوی باشد، نمی توانند سطح بالایی از توان را بدست بیاورند. بنابراین بالا رفتن و حفظ توان حداکثر، زمانی که افزایش بلند مدت توان را مد نظر قرار می دهیم، مهم می باشد. دوم اینکه مد نظر قرار دادن الگوهای حرکتی، ظرفیت و مشخصه سرعت، زمانی که برنامه های تمرینی قدرتی را طراحی می کنیم، ضروری می باشد. ورزش های پرتابی، پلایومتریک و وزنه برداری می توانند به طور موثری به عنوان تمرین های های اصلی در برنامه های تمرینی قدرتی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث افزایش توان حداکثر می گردند.
ظرفیت هایی که به این تمرین ها تعلق می گیرند بستگی به شرایط خاص هر ورزش مربوطه و نوع حرکاتی که تمرین داده می شوند، دارد. استفاده از ورزش های پرتابی با ظرفیت هایی در محدوده ۰% تا ۵۰%  با حداکثر تکرار(lRM)  و تمرین های وزنه برداری با ظرفیت های ۵۰ تا ۹۰% IRM ، به عنوان قوی ترین محرک ظرفیت سازی برای بهبود حداکثر توان در حرکات ترکیبی می باشد.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


کپی برداری از مطالب آن، تنها با ذکرلينكمنبع مجاز می باشد. مسئولیت محتوای کتابها به عهده نگارنده بوده و مجله سه تيا هیچ مسئولیتی را در این خصوص نمی پذیرد - طراحی شده توسط پارس تمز-انتشار توسط تولز کمپ